“Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Златополье ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық Мемлекеттік мекемесі
Коммунальное Государственное учреждение «Общеобразовательная школа села  Златополья отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ауған соғысына арналған онкүндік бойынша іс-шаралар туралы есеп

18.02.2021

3 ақпанда Златополье ОМ интернационалист жауынгерлерге, Ауғанстандағы соғысқа қатысушыларға, алдағы мерекемен жергілікті соғыстарға қатысушыларға, әскерлердің Ауғанстаннан шығарылғанына 32 жыл толуына арналған онлайн - жиын өтті: Кулемин Сергей, Федосенко Павел, Дегтярев Олег, Новокшонов Александр, Шавкунтаев Манарбек.

https://www.instagram.com/tv/CLJgzn1l_WB/?igshid=4ak2nc1lj7nx

5-11 ақпан аралығында Ауғанстаннан әскерлердің шығарылғанына 32 жыл толуына арналған суреттердің онлайн көрмесі ұйымдастырылды
https://www.instagram.com/p/CLV6u15Mv6o/?igshid=3paw6pau6fbo
https://www.instagram.com/p/CLV6S1TsYG6/?igshid=ecl6dl6g4wvk

11 ақпан күні 9-11 сынып оқушылары арасында Ауғанстаннан әскерлерді шығарудың 32 жылдығына арналған пневматикалық винтовкадан ату бойынша жарыстар өткізілді. Жарыс қорытындысы: 1 орын – Омаров Алихан, 2 орын – Терехов Владимир, 3 орын – Дангилов Глеб.
https://www.instagram.com/p/CLJ8PfMM4ty/?igshid=m9jvl4k6ah4b

Сондай – ақ, Instagram желісінде 11-сынып оқушысы Шилов Кириллдің интернационалист жауынгерлерге арналған музыкалық бейне құттықтауы жарияланды
https://www.instagram.com/tv/CLLi0U0lOfX/?igshid=kk02img4454q

15 ақпанда "Ауғанстан ардагерлерінің одағы" ҚБ жоғары сынып оқушыларының қатысуымен Златополье ауылындағы интернационалист жауынгерлердің ескерткішіне гүл шоқтарын қоюды ұйымдастырды.
Салтанатты іс-шараларды сол алыс "жарияланбаған" соғысқа қатысқан ардагерлердің қатысуымен автошеру жалғастырды.
https://www.instagram.com/tv/CLWV15lFOAC/?igshid=13degz59hx03m

Просмотров: 517


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст