“Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Златополье ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық Мемлекеттік мекемесі
Коммунальное Государственное учреждение «Общеобразовательная школа села  Златополья отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Бастауыш сыныптарда өткізілген пәндік онкүндіктің талдауы

 «Бастауыш сыныптарында инновациялық технологиялар» тақырыбында пәндік онкүндікті өткізу бойынша  талдау

 

Оқу әрқашан қызықты болуы керек.

Сонда ғана оқу табысты болады.

Бұл Златополье орта мектебінің

бастауыш сынып мұғалімдерінің нық сенімі.

 

Балалардың білуге ​​құмарлығын, қоршаған әлемді өз бетінше тану қажеттілігін, танымдық белсенділігін, бастамасын дамытудың маңызды шарты - қазіргі білім беру мазмұнының стандарттары дәл осыны қамтамасыз ететін дамып келе жатқан интерактивті білім беру ортасын құру.

Тақырыбы: «Бастауыш мектептердегі инновациялық технологиялар».

Онжылдықтың мақсаты:

 

      Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын, шығармашылық және танымдық белсенділігін оқу, тәрбиелік және сыныптан тыс жұмыстар арқылы дамытуға жағдай жасау, сонымен қатар бастауыш сынып мұғалімдерінің педагогикалық тәжірибесін жалпылау және тарату.

Онжылдықтың міндеттері:

1.Оқушылардың оқу іс-әрекетіне қызығушылығын арттырып, танымдық белсенділігін дамыту.

2. Бастауыш сынып оқушыларының оқу, математикалық, ғылыми және цифрлық сауаттылығын дамыту.

3. Жарыстар, фестивальдар, жобалық іс-шаралар арқылы балалардың шығармашылығын дамыту.

4. Адамгершілікке, ұлтжандылыққа, ұлттық салт-дәстүрді құрметтеуге тәрбиелеу.

5. Мұғалімдермен тәжірибе алмасуға және кәсіби шеберлігін арттыруға бағытталған әдістемелік жұмысты ұйымдастыру.

6. Балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелері бойынша ата-аналармен өзара әрекеттесуді күшейту.

7. Бастауыш сынып мұғалімдерінің іс-әрекетінің қорытындысын шығару, озық тәжірибелерді анықтау және тарату.

Өткізу шарттар:

1. Әдістемелік онкүндік 2025 жылдың 13 қазанынан 2025 жылдың 24 қазанына дейін өткізілді.

2. Әдістемелік онкүндіктің тақырыбы ағымдағы оқу жылында бастауыш сынып бөлімі жұмыс жасап жатқан әдістемелік тақырыппен анықталды.

Бүкіл он күндік уақыт бойы бастауыш мектеп мерекелік, көтеріңкі көңіл-күйде болды; барлық балалар бос болды: ойнау, жарысу, талқылау және тәжірибе. Біз әрбір бала онкүндіктің барлық іс-шараларының белсенді қатысушысы болатын пәндік онкүндік өткізу принципін тұжырымдадық. Олар әр түрлі қызметте өз күштерін сынай алады: мәселелер мен мәселелерді шешу; құрастыру, жазу, ән айту, қолөнер жасау, қиялдау, идеяны шығару, оны жүзеге асыру, сурет салу, интеллектуалдық және шығармашылық сайыстарға қатысу, т.б.

Бастауыш сынып оқушыларының онкүндігі оқушылардың шығармашылық мүмкіндіктерін ашуға мүмкіндік берді. Барлық мұғалімдер тамаша ұйымдастырушылық қабілеттерін көрсетіп, мерекелік, шығармашылық атмосфераны қалыптастырды. Студенттер өз пәндері бойынша мықты білімдерін, алған білімдерін әртүрлі жағдайларда қолдана білу, бір-біріне қолдау көрсету, күрделі мәселелердің жаңашыл шешімдерін көрсетті.

 

1 күнhttps://www.instagram.com/reel/DPySr9EjEd4/?igsh=ZjY2azBycG9wc2Zi

Дүйсенбі  13.10.2025 ж. 

1. Бастауыш сынып онкүндігінің ашылуы.

2. Апталық кестемен таныстыру.


Салтанатты жиында онкүндіктің ашылу салтанаты ашылды.

«Мектептің ғылыми шеруі» өткізілді, оның барысында барлық қатысушылар жұмыс жоспарымен таныстырылды. Бұл шараны бастауыш сынып мұғалімдері дайындады.

 

2 күн

Сейсенбі 14.10.2025 ж.

1. Сурет салу сайысы.

Бастауыш сынып оқушылары «Менің сүйікті Отаным бұрышы» тақырыбында сурет салуға белсене қатысты. Ұсынылған жұмыстар бояулар, қарындаштар және гуашь арқылы жасалған. Суреттер жарқын және түрлі-түсті болды. Айта кетейік, сызбалардың көпшілігі тақырыпқа сай болды және өзіндік ерекшелігімен ерекшеленді.

 

2. Әліппе кітабы бойынша ашық сабақ «Мм дыбысы және әрпі»

 

https://www.instagram.com/reel/DP23nDCjHbz/?igsh=MXRuMDFubDhxdzBraw==

Жауапты: Омуртаева Ж.Г.

Қатысушылар: 1 «ә»

Бұл сабақ осы топтағы балалардың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесінің хабардар болуы және барлығы үшін табысты оқу принципіне назар аудара отырып құрастырылды. Сабақ барысында балалар ойын арқылы жаңа білім алды. Олар топтық және жеке жұмыстарды көрсетті. Сабақ барысында жағымды ахуал байқалды.

3 күн

сәрсенбі 15.10.2025 ж.

1. Математика бойынша мектепішілік олимпиада.

https://www.instagram.com/reel/DP3GWnejFgb/?igsh=Y2dwYmlneGpqN3Bo

Оқушылар ұстаздарынан қоштасу сөздерін алды. Содан кейін олар олимпиада тапсырмаларын мұқият орындады. Бұл күні оқуға деген ынталары артқан балалар математикадан өз білімдері мен дағдыларын көрсетті. Қатысушылар олимпиада тапсырмаларын, викториналарды және тесттерді орындады. Олимпиаданың қорытындысы ассамблеяда жарияланды. Жеңімпаздар сертификаттарға ие болды.

Жауаптылар: Кудабаева А. А., Горбачёва , Бекмаханова М.С.

 

2. С. Михалковтың «Достар қалай танылады» әдеби оқудан ашық сабақ. В. Голявкин «Нағыз достық»

https://www.instagram.com/reel/DP1ETmYjNff/?igsh=anp3eTcweGkxcDgy

Жауапты: Клишина С.Э.

Оқушылар оқу үдерісіне белсенді қатысты, сол арқылы сыни тұрғыдан ойлауы дамыды. Сабақтың құрылымы мен мазмұны берілген тапсырмаларды шешу және тақырыпты ашу үшін ұтымды таңдалды. Сабақта жобалау кезеңіне қажетті ойлау процестері қолданылды: талдау, синтез және жалпылау. Мұғалім сабақтың тартымды өтуін қамтамасыз етіп қана қоймай, сонымен қатар балалардың белсенділік пен зейінді болып қалуына ынталандыратын әртүрлі форматтар мен әдістерді қолданды. Мұғалімнің әдептілігін, достық қарым-қатынасын, қолайлы жұмыс жағдайын жасауын және оқу жағдайын меңгеруін атап өткен жөн.

 

 

 

4 күн

Бейсенбі 16.10.2025 ж.

1. «Тірі сөз» мәнерлеп оқу сайысы

https://www.instagram.com/reel/DQCSf23DEgw/?igsh=MXZvemVxOGN2dmxyMQ==

2-4 сынып оқушылары арасында «Алтын күз» атты сыныптан тыс мерекелік шарада өлең оқу сайысы өтті. Барлығы қатысуға шақырды. Бастауыш сынып оқушыларының арасында жеңімпазды анықтау қиынға соқты, өйткені балалар көрермендер мен қазылар алқасының назарына ұсынылған өлеңдерді мәнерлі және эмоционалды түрде оқыды.

Байқауға қатысушыларды бағалаудың негізгі критерийлері: - шығарманың көркемдік интерпретациясы, мәнерлілігі; - көркемдік; - қатесіз оқу. Барлық қатысушылар байқауға қатысқаны үшін алғыс хаттармен марапатталды.

 

2. «Білімді бекіту» 3-сыныпқа арналған математикадан ашық сабақ

https://www.instagram.com/reel/DP5mVlhjKSf/?igsh=MXdjZnhsZW13eXZtNA==

Жауапты: Горбачёва Н.И.

Сабақ жаңартылған оқу бағдарламасына сәйкес, белсенді оқыту әдістерін қолдана отырып құрылымдалды. Оқушылардың жас ерекшеліктері мен психологиялық ерекшеліктері ескерілді.

Сабақтың барлық кезеңдерінде оқушылар белсенді ойлауға, практикалық зерттеу іс-әрекетіне тартылды.

Сабақ кезеңдері бір-бірімен тығыз байланысты, әр түрлі іс-әрекеттер алмасып отырды. Психикалық іс-әрекеттер практикалық әрекеттермен қуатталды және бекітілді. Әр оқушыға жетістікке жетуге мүмкіндік берілді, бұл да мотивацияны арттыруға және пәнге деген танымдық қызығушылықты сақтауға көмектесті.

5 күн

жұма 17.10.2025 ж.

1. «Табиғат білгірлері» интеллектуалды ойыны

https://www.instagram.com/reel/DQHeUnGjIUb/?igsh=MXZhYjFjMWh5NmF0dg==

Жауаптылар : Бакмаханова М.С., Кудабаева А.А.

4-сынып оқушылары арасында «Табиғат білгірлері» атты интеллектуалды ойын өткізілді.

Шараның мақсаты: Оқушылардың интеллектуалдық және танымдық қызығушылықтарын дамыту, жаратылыстану пәні бойынша білімдерін тиянақтау, пәнге деген сүйіспеншілікке баулу, ой-өрісін, қиялын, есте сақтау қабілеттерін дамыту, өз пікірін айтып, қорғай білуге, мәселелерді бірлесіп шешуге дағдыландыру.

2. Жаратылыстану 4-сыныпқа арналған ашық сабақ

https://www.instagram.com/reel/DQItULjiGdW/?igsh=aWIwOXg4OGtnZGU4

Жауаптылар : Кудабаева А.А.

Педагог ынтымақтастық атмосферасын құра отырып, балаларды белсенді жұмыс істеуге ынталандыра білді.

Сабаққа жұмылдыру бастамасы. Балаларға күрделі сұрақ қойылды.

Оқу материалын беру форматы балалардың жас ерекшеліктеріне қарай таңдалды. Тапсырмалар форматы мен мазмұны бойынша әртүрлі болды. Мультимедиялық презентация пайдаланылды.

Сабақта әр түрлі оқу әрекеттері, соның ішінде жеке тапсырмалар мен сараланған тапсырмалар қамтылды. Студенттер әр түрлі өздік әрекет түрлерін ауыстырып отырды. Әр кезеңде мұғалім оқушыларға объективті баға беріп, ұсыныстар берді.

Сыныпта жұмысқа қажетті психологиялық микроклимат жасалып, оқушылармен қарым-қатынас сипаты достық деп бағаланды.

 

 

 

 

 

6 күн

Дүйсенбі 20.10.2025 ж.

2. «Ертегіге бару» театрландырылған қойылым.

https://www.instagram.com/reel/DQCcBm3DJ6k/?igsh=MTJ2bGdtbDgzcWEwYw==

Жауаптылар : Омуртаева Ж.Г., Бекентаева Т.В.,Клишина С.Э.

Бұл шараның мақсаты:

- Көркем әдебиетке, ертегіге деген қызығушылықтарын арттыру.

- Балалардың коммуникативті дағдыларын дамыту, диалогтік сөйлеуін пысықтау. Балалар ертегі кейіпкерлеріне құлшыныспен түрленіп, олардың болмыстары мен бейнелерін суретке түсірді.

 

7 күн

Сейсенбі  21.10.2025 ж.

1. «Өз қолыңмен ғажайыптар» қолөнер сайысы

https://www.instagram.com/reel/DQGb69jjIiK/?igsh=cDZnMXJraGI3M2I0

Күзгі тақырыпта «Қиялдың ұшуы» атты қолөнер көрмесі ұйымдастырылды. Шара барысында әр оқушы өзін-өзі таныту үшін өз орнын тауып, оқушылар мен ата-аналардың үздік шығармашылық жұмыстары қойылды. Дәстүрлі балалар сурет көрмесі кейбір балаларға өз жұмыстарын көпшілік назарына ұсынуға мүмкіндік берді, ал басқалары шығармашылық жұмыстың материалдары мен әдістеріне назар аударып, келесі көрмеге өзіндік қолөнер жасау идеяларын шабыттандырады.

 

2. Әліппе пәнінен 1-сыныпқа арналған ашық сабақ «Пп әрпі бар сөздер»

https://www.instagram.com/reel/DQJZ_fbjMtx/?igsh=MXFvOTRkNjExY2ZscA==

Жауапты : Бекентаева Т.В

Сабақтың алғашқы минуттарынан-ақ балаларға шығармашылықпен жұмыс істеуге мақсатқа бағытталған әдіс-тәсілдер берілді. Сабақ барысында оқушыларды қызықтырудың әртүрлі әдістері, формалары және әдістері қолданылды, мысалы: карточкалармен жеке жұмыс, топтық жұмыс/алдын ала талдауды аяқтау.

Сабақтың дайындық кезеңі қайталау әдістерін қолдана отырып, оқушыларды тапсырманы орындауға ұйымдастыруға және дайындауға көмектесті. Мұғалім формативті бағалаудың әртүрлі түрлерін қолданды. Карточкалармен жеке жұмыс бірін-бірі бағалауға үлгі болды. Сабақ соңында мазмұнды рефлексия жүргізілді. Бұл сабақтың тиімділігін арттыруға көмектесті.

 

8 күн

Сәрсенбі  22.10.2025 ж.

Ұлттық ойындар күні

https://www.instagram.com/reel/DQJl-1HjNDq/?igsh=ZGxoZTg1YjdmbGpp

Жауаптылар: бастауыш сыныптарда дене шынықтыру пәнінен сабақ беретін мұғалімдер.

1-4 сыныптар арасында мектептің спорт залында «Айгөлек» сайысы өткізілді. «Бәйге», «Батыры» эстафеталары мен «Қызқу», «Көкпар» ойындары балалар құрамаларының басын қосты. Көңілді де қызықты эстафеталар тартысты да, қызықты өтті.

 

9 күн

Бейсенбі  23.10.2025 ж.

Мұғалімдерге арналған «Заманауи цифрлық технологиялар» шеберлік сабағы

Жауапты: Клишина С.Э.

Бұл шеберлік сыныбының мақсаты – қазіргі заманғы цифрлық технологиялар туралы жалпы түсінік беру және олардың білім беру мақсаттарына жету дәрежесін және жоспарланған оқыту нәтижелеріне қол жеткізуді анықтау құралы ретінде заманауи білім беру үдерісіндегі рөлін зерттеу.

Іс-шараға қатысушыларды қызықты білім беру цифрлық платформаларымен таныстыру.

Қатысушылар өз тәжірибелерімен бөлісті, цифрлық технологияларды қолданудың ең тиімді тәсілдерін талқылады және сабақта цифрлық контентті пайдаланудың озық тәжірибелерімен бөлісті.

10 күн

Жұма  23.10.2025 ж.

https://www.instagram.com/reel/DQJl9HIDKHD/?igsh=NXg1MnlqdGNzd2F2

Қорытынды шара және байқау жеңімпаздарын марапаттау рәсімі.

Мектеп ассамблеясында олимпиадалардың, көрмелердің, жарыстардың қорытындылары шығарылды. Барлық қатысушылар мен жеңімпаздар сертификаттар мен дипломдармен марапатталды.

Жауптылар: Мектеп әкімшілігі.

Бастауыш сынып оқушыларының ата-аналары сауатты, белсенді оқырмандарды тәрбиелеуге белсене атсалысты. Онкүндікте бастауыш сынып мұғалімдері «Оқырманды қалай тәрбиелеуге болады» тақырыбында ата-аналар жиналысын өткізді.

Онкүндіктегі барлық іс-шаралар жоғары әдістемелік деңгейде өтті.

Онкүндікте балалар шығармашылық және жеке қабілеттерін, бастамасын, дербестігін, белсенділігін дамытуға бағытталған әртүрлі тапсырмаларды орындады.

Ең жақсы нәтиже - балалардың қуанышты жүздері мен көтеріңкі көңіл-күйі.

Пән апталығында барлық мұғалімдер тамаша ұйымдастырушылық қабілеттерін көрсетіп, мерекелік және шығармашылық атмосфераны қалыптастырды.

Онкүндіктің қорытындысы бойынша ӘБ «Дөңгелек үстел» отырысы өтті. Мұғалімдерге цифрлық технологияларды өз жұмыстарына белсендірек енгізу қажет деген қорытындыға келді.

Пәндік онкүндіктер күшті эмоционалды зарядты қамтамасыз етеді, балалардың есінде ұзақ сақталады және оқу іс-әрекетіне оң мотивацияның дамуына ықпал етеді.

Іс-әрекет түрі ретінде олар оқушылардың жеке тұлғасын дамытады, шығармашылық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастырады, олардың интеллектуалдық қабілеттерін арттырады. Олар да мұғалімдердің кәсіби шеберлігінің артуына өз үлесін қосуда.

Бастауыш мектеп онкүндігінің қорытындысы бойынша мынадай қорытынды жасауға болады:

• Мұғалімдер сабақтар мен іс-шараларда цифрлық білім беру ресурстары мен интерактивті оқыту әдістерін пайдаланды.

• Барлық мұғалімдер өз жұмыстарында заманауи технологияларды пайдаланады.

Оқушылар өзін-өзі ұйымдастырудың жақсы деңгейін, мұғалімнің талаптарын орындаудың жоғары деңгейін және жалпыға бірдей оқу іс-әрекетін жеткілікті деңгейде меңгергенін көрсетті.


ҰСЫНЫСТАР: 

1. Ашық сабақтар мен іс-шараларды өткізуге жауапты мұғалімдер әдістемелік брошюра құрастыру үшін сабақ жоспарларын дайындауы керек.

2. Оқушыларды бастауыш сыныптағы барлық іс-шараларға белсендірек тарту.

3. Оқу үрдісінде он күндік сабақтарға ғана емес, стандартты сабақтарға да белсенді өзара қатысуды орнату.

 

ӘБ жетекшісі                                            Клишина С.Э.

 


Текст