12.04.2021-16.04.2021 аралығында жаратылыстану-математикалық цикл пәндерінің онкүндігі өтті.
Мақсаты: білім алушылардың жаратылыстану-математикалық цикл пәндеріне, шындықты және өзін тануға деген қызығушылығын арттыру, жеке, шығармашылық және зияткерлік қабілеттерін дамыту, белгілі бір пәнді тереңдетіп оқуға деген ұмтылысын дамыту.
Міндеттері:
Жаратылыстану-математикалық пәндер апталығын ұйымдастыру және өткізу үшін барлық оқушыларды тарту.
Әр оқушының жеке шығармашылық және зияткерлік қабілеттерін көрсету және одан әрі дамыту үшін жағдай жасау.
оқушылардың танымдық қызметін дамытуға, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруға, математика, информатика, физика, химия, биология пәндерінен білімдерін кеңейтуге ықпал ететін іс-шаралар.
Студенттердің өзіндік, жеке, ұжымдық және практикалық іс-әрекеттерін ұйымдастыруға, ұжымдастыру мен серіктестікті, сезім мәдениетін тәрбиелеуге ықпал етеді.
-Балалардың жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша жаңа, неғұрлым терең білім алуға белсенді қызығушылық жағдайын қолдау.
Барлық іс-шаралар бекітілген жоспарға сәйкес өткізілді.
Жаратылыстану-математикалық цикл пәндерінің онкүндігін өткізу жоспары.
Дүйсенбі 1. ЕМЦ апталығының ашылуы (сызғыш)
2. "Бұл қызықты" немесе "ғылым жазбалары"плакаттар сайысы.
3. Космонавтика күні " суреттер байқауы»
4. Қызықты өзгеріс: ребустар, жұмбақтар, кроссвордтар, Сканвордтар және т. б.
Сейсенбі 1. Биологиядан сыныптан тыс іс-шара 9 сынып "Своя игра" Дегтярева Г. и. (1 ауысым 7 сабақ)
2. Компьютерлік сурет "байқауы»
3. Жер күні " суреттер байқауы»
4. Қызықты өзгеріс: ребустар, жұмбақтар, кроссвордтар, Сканвордтар және т. б.
Сәрсенбі 1. Алгебрадан ашық сабақ 8 сынып" квадрат теңсіздіктер " Эпифанова г. С. (1 ауысым 3 сабақ)
2. Жаратылыстану пәнінен ашық сабақ 5 сынып " қоршаған орта факторлары және олардың экожүйеге әсері "(1 ауысым 5 сабақ)
3. Физика пәнінен ашық сабақ 8 сынып "рефлексия Заңы" Калиева А. А. (1 ауысым 2 сабақ)
4. "Звездное небо" сыныптан тыс іс-шара 7 сынып Епифанова г. С. (2 ауысым 3 сабақ)
5. Қызықты өзгеріс: ребустар, жұмбақтар, кроссвордтар, Сканвордтар және т. б.
Бейсенбі 1. Химия пәнінен ашық сабақ 7 сынып" адам ағзасындағы қоректік заттар " Омербекова Н.О. (2 ауысым 5 сабақ)
2. Математикадан сыныптан тыс іс – шара 6-7 (Ә) сыныптар "Тақпыр математиктер»
3. Қызықты өзгеріс: ребустар, жұмбақтар, кроссвордтар, Сканвордтар және т. б.
Жұма 1. Информатикадан сыныптан тыс іс-шара 8 сынып " не? Қайда? Қашан?"Қалиева А. А. (1 ауысым 5 сабақ)
2. Алгебра бойынша ашық сабақ 10 сынып "Дискретті және үздіксіз кездейсоқ шамалар."Леоненко с. а. (2 ауысым 3 сабақ)
3. Жаратылыстану пәнінен ашық сабақ 6 Ә сынып" Экожүй " (1 ауысым 3 сабақ) Ж. К. Жұмабеков
4. Қызықты өзгеріс: ребустар, жұмбақтар, кроссвордтар, Сканвордтар және т. б.
Бұл іс – шаралардың басты мақсаты-пәнге деген қызығушылықты дамыту, алған білімдерін іс жүзінде қайда қолдануға болатындығын көру, студенттерді танымдық іс-әрекетке ынталандыру, коммуникативті қабілеттерін дамыту, көпшілік алдында сөйлеу қабілеті, сөйлеуді, қарым-қатынас мәдениетін дамыту, оқушылардың көкжиегін дамыту және кеңейту. Барлық іс-шаралар қойылған мақсаттарға жауап берді. Оқушылар жаңа бір нәрсені біліп қана қоймай, осы іс-шараларда танылатын жаңа фактілер мен құбылыстарға қызығушылық танытты.
Онкүндіктің барлық іс-шаралары жоғары деңгейде өткізілді, үлкен тәрбиелік әлеуеті және практикалық бағыты болды, әріптестер тарапынан да, оқушылар тарапынан да оң пікірлер алды. Онкүндік жоспары оқушылар мен пән мұғалімдерінің күш-жігерінің арқасында толығымен жүзеге асырылды.
Қорытындылар:
l.конкурстар мен пәндік іс-шараларға қатысушылардың саны бойынша біздің мектептің балалары математика, физика, биология, химия, география, информатика сааларына қызығушылық танытуға тырысады деп айтуға болады.
2. Бұл іс-шаралардың сәттілігінің маңызды құрамдас бөлігі қолданылатын әдістердің әртүрлілігі, соның ішінде сабақтарға, ойындарға мультимедиялық презентацияларды қолдану болды.
Өткізілген аптаны талдау қорытындысы бойынша келесі оқу жылында онкүндік өткізу кезінде келесі ұсынымдар шығарылады:
1.Жыл басында балалар апта аясында қорғауға тиісті шығармашылық және зерттеу жұмыстарының байқауын ойластыру (байқау жұмыстарының фестивалі)
2. Келесі оқу жылында: - оқушылардың әлеуетін аша отырып, іс-шараларға қатысуға барлық оқушыларды тарту; - АКТ-ны пайдалана отырып, оқушылардың рефераттар жазуын, презентациялар, шығармашылық жобалар жасауды кеңінен пайдалану.