8-11 сынып оқушылары арасында анонимді сауалнама жүргізілді.Зерттеудің мақсаты оқушылар мен мұғалімдерге қатысты хабардарлық деңгейін анықтау және буллинг фактілерін анықтау.
Білім беру ордасында қорлаудың алдын алу.
Мектептегі буллинг – қазіргі білім берудің өзекті мәселесі. Буллинг– оқушы сыныптастары тарапынан қысым көруі.
Балалар мектепте қысым көріп, қорқытады деп айта бермейді. Бұл туралы ересектер көпке дейін білмеуі мүмкін. Балаңыздың сабақта үлгермейтінін, күнде қорқытып, жан-жақты қорлайтынын қалай түсінуге болады? Оның үндемейтінін және сізге ештеңе айтпайтынын қалай білуге болады?
Бұл жағдайда мінез-құлықтың өте тән ерекшеліктері аздап көмектесуі мүмкін:
Бала мектептен нашар көңіл күймен, күйзеліспен оралады;
Бала күнде мектепке баруға өте құлықсыз, сабақтарды өткізіп жіберуге тырысады немесе бұл туралы сізге айтпай кенеттен кетіп қалады;
Баланың достары болмауы мүмкін, ол ешкіммен араласпайды және үнемі жалғыз болады;
Баланың ұйқысы бұзылған болуы мүмкін, аутоагрессия белгілері (өзіне зиян келтіру) пайда болуы мүмкін, ол қатты қобалжып, жабылады;
Бала жалпы мектептік/сыныптық іс-шараларға қатысудан бас тартады;
Бала мектеп өмірінен бірде-бір оқиғамен бөліспейді, сыныптастары немесе сабақтары туралы айтпайды, бұл туралы үндемейді;
Балаңыздың мектептегі үлгерімі айтарлықтай төмендеуі мүмкін.
Егер сіздің балаңызда осы белгілердің кез келгені байқалса, бұл оның мектепте жақсы жұмыс істемейтіндігінің белгісі болуы мүмкін. Бұған сенімді болу үшін алдымен баламен тікелей сөйлескен жөн. Егер ол бұл тақырыпты талқылаудан бас тартса, мектепке барып, бұл мәселені мұғалімдермен және мектеп психологымен талқылаған жөн, өйткені олар теориялық тұрғыдан мектеп аумағында не болып жатқанын көре алмайды.