👩 🎓 👨 🎓Ең ұзын тоқсан басталды. Оқушыға жүктемені жеңуге қалай көмектесуге болады.
- Баланың оқуға деген қызығушылығын қалай оятуға болады.
Үшінші тоқсан – ең ұзын және мұғалімдердің пікірінше, ең қиын. Шаршау пайда болды, Балаларға сыртта әлі қараңғы болған кезде ерте тұру қиынға соғады. Үшінші тоқсанда кішкентайларға – нөлдік және бірінші сынып оқушыларына қосымша демалыс берілуі кездейсоқ емес. Олар қазір ең қиын жағдайға тап болды. Психологияда "оқуға деген сүйіспеншілік" деген ұғым жоқ. Мұнда "оқуға ынталандыру" термині қолданылады.
❗ Оқуға деген Мотивация, кез-келген басқа мотивация сияқты, ынталандыру арқылы қалыптасады.
❗ Баланың өзі отбасылық жүйеге жататындықтан, ата-ананың өзі баланың басты мотиваторы болады.
✅Ата-аналар үшін олардың оқу процесіне қатысуын трансляциялау маңызды. Айталық, егер бала ең қымбат бестікті алса, ата-аналарға қуаныш көрсету маңызды. Күнделіктегі екеуімен олар баламен бірге ренжіді. Бірге қалай түзетуге болатынын ойлаңыз. Бірақ олар ешқандай жағдайда ұрыспайды.
✅Отбасындағы Мотивация сүйіспеншілікпен, мойындаумен, құрметтеумен және лайықты мадақтаумен байланысты – бұл отбасында қабылданған ынталандыру түрі мен тәсілі. Ата-аналарды кәсіби психологтар немесе тәрбиешілер деп санауға болмайтыны түсінікті, егер олар болмаса. Сондықтан, егер балада оқуға мотивация болмаса, онда сіз психолог маманға жүгінуді ұсына аласыз. Бұл жағдайда ата-аналар тек осы мотиваторлардың көзқарасын ұстануы керек.
✅ Ата-аналар баланың оқуына байыпты қарауы керек. Бұл оның негізгі қызметі екенін түсіну. Ата-аналардың жұмыс істеу және отбасын қамтамасыз ету міндеттері де, балалардың да білім алу, білім қорын құру міндеті бар. Балаға мінез-құлық үлгісі қажет. Көбінесе балалар ата-анасынан үлгі алғанды ұнатады. Яғни, егер ата-аналар үнемі өзін-өзі дамытумен айналысса, онда бала оларға еліктегісі келеді.
Педагог-психолог: Орлова Яна Владимировна