Жазғы кезеңде балалармен жұмыс жасау әр білім алушыны дамыту, оның бос уақыт кеңістігін қоғамдық-пайдалы, музыкалық қызметпен толтыру, белсенді демалысқа деген талғамын қалыптастыру бойынша білім беру процесінің және мектептің педагогикалық ұжымы қызметінің үйлесімді жалғасы болып табылады.
1 маусымнан 15 маусымға дейін Златополье орта мектебінде "Айгөлек"жазғы сауықтыру алаңы жұмыс істеді. Барлық балалар лагерь іс-шараларына белсенді қатысты. Біздің мектеп жанындағы алаң 09:30-дан 13:00-ге дейін жұмыс істеді.
Жазғы сауықтыру алаңының мақсаты:
-балалардың жұмыспен қамтылуын, демалуын және сауықтырылуын қамтамасыз ету, баланың жеке басын, оның рухани-адамгершілік, зияткерлік және дене қасиеттерін дамыту, бос уақыт кеңістігін толтыру, Еңбек және спорт қызметімен үйлескен Белсенді Шығармашылық демалыс, туған ауыл тарихына қызығушылықты тәрбиелеу.
Осы мақсатқа сәйкес келесі міндеттер шешілді:
* жұмыспен қамтуға, дамуға ықпал ететін қажетті жағдайлар жасау • ,
балаларды тәрбиелеу және сауықтыру;
* белсенді балалар мен жасөспірімдердің бастамасын, шығармашылығын, өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту қажеттілігін ынталандыратын жағдайлар жасау;
* балалардың мектеп жанындағы лагерьде қауіпсіз болуын қамтамасыз ету;
Күн сайын таңертең балалар физикалық жаттығулар жасап, оны би жаттығуларымен алмастырды. Әр күннің өз атауы болды: "лагерьдің ашылуы", "Достық күні", "жорыққа барамыз", "ҚР Мемлекеттік рәміздері күні", "Экология күні" және т. б.
Балаларды қорғау күні дәстүрлі түрде мерекелік іс-шара өткізілді.
"Балалық шақ – бұл Мен және сен" атты мерекелік бағдарламаны тәрбиешілер Р.и. Ишмухамедова, с. Э. Клишина, тәлімгер А. ю. Остриченко бірлесіп әзірледі. Мереке таза ауада өтті. Балалар көңілді және әсерлі әндер ойнады.
Тәрбиешілер мерекелік бағдарламаны қызықты флешмобпен бастады, содан кейін бірнеше қозғалмалы және қызықты ойындар өткізді. Одан кейін дене шынықтыру мұғалімдерімен бірге көңілді эстафеталар мен веложарыс ұйымдастырылды.
Әрі қарай балаларға түрлі-түсті қарындаштар таратылды. Балалар асфальтқа түрлі-түсті суреттер салды. Мереке жаппай бимен аяқталды.
Балалар белсенді қатысып, тәтті сыйлықтармен марапатталды.
Екінші күні тәрбиешілер балаларға достық туралы түрлі әңгімелер айтып, жұмбақтар шешіп, мақал-мәтелдерді еске түсіруге көмектесті, өйткені бұл күн "достық күні"деп аталды. Балалар достар туралы барлық өлеңдер мен әндерді еске алды, ал біреу оларды жолда жазды. Содан кейін балаларға барлығына ең жақсы досы туралы айту ұсынылды. Балалар бір-бірін мұқият тыңдады. Белгілі болғандай, олардың көптеген достары бар, сондықтан балалардың дауыстары бір минутқа тоқтап қалмады, ең жақын досы туралы мүмкіндігінше айтуға асықты.
Осыдан кейін барлық балалар "достық шеңберін" ұйымдастырды, онда барлығы нағыз дос болу керек екендігі туралы айтты.
Жазғы мектеп жанындағы лагерьдің үшінші күні тәрбиеші барлығын қауіпсіздік техникасымен және табиғаттағы тәртіп ережелерімен таныстырды. Тәрбиешілер балалармен бірге орманға саяхат жасады. Содан кейін балалармен " біздің өлкеміз туралы не білеміз?». Балаларға біздің еліміз туралы, атап айтқанда, біздің өлкеміз туралы сұрақтар қойылды. Жауап нұсқалары ұсынылды. Одан кейін әр түрлі эстафеталар, веложарыстар және таза ауада ойындар өткізілді.
Мектеп жанындағы жазғы лагерьдің төртінші күні Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздері күніне арналды. Балалар тәрбиешілермен бірге мемлекеттік әнұранды орындады. Тәрбиешілер алдын ала үйге ҚР Мемлекеттік рәміздерін салуды сұрады.
Содан кейін тәрбиешілер балалармен мемлекеттік рәміздер тақырыбында әңгіме өткізді. Балалар ҚР елтаңбасы, туы және Әнұраны туралы айтты. Авторларды атады.
Балалармен мемлекеттік рәміздер туралы және жалпы Қазақстан туралы викторина өткізілді. Содан кейін бәрі жорыққа шықты. Балалар тәрбиешілермен бірге орманға қарай әр түрлі балалар лагерінің айқайларын айқайлап, бәріне таныс әндерді шырқады. Сондықтан жол бізге тез және көрінбейтін болып көрінді.
Бесінші күн салауатты өмір салтына арналды және "спортшы болу жақсы"деп аталды. Тәрбиешілер балалармен ағзаға пайдалы және зиянды өнімдер туралы әңгімелесті. Балалар дені сау болу үшін қандай өнімдерде витаминдер бар және не жеу керек екендігі туралы айтты. Содан кейін тәрбиешілер балаларға жемістер мен көкөністер туралы жұмбақтар шешті. Әрі қарай спорттық тақырыптағы әңгімелер мен әңгімелердің "Көңілді репортажы" болды. Балалар бір-бірінен спорт тақырыбында сұхбат алды. Сұхбат сұрақтары: Сіз қандай спорт түрін ұнатасыз? Спортшылардың қайсысын білесіз? Сіздің ойыңызша, қай спорт түрі ең қауіпті? Сіз қандай спорт түрімен айналысқыңыз келеді және т.б.
Алтыншы күні - "Экология күні" халықтық белгілер туралы викторина өткізілді. Балаларға табиғи құбылыстар туралы жұмбақтар қойылды. Тәрбиешілер табиғат туралы мақал-мәтелдердің басталуын атады, ал балалар жалғастыруға мәжбүр болды. Осыдан кейін тәрбиешілер балалармен бірге мақалдың мағынасын, мағынасын талқылады. "Кім қайда тұрады?" сияқты тақырыптық ойындар өткізілді.", "Құстар ұшып кетті" және т.б. Содан кейін барлығы саябақ аумағын қоқыстан тазартуға аттанды.
Жетінші күн - "жазғы калейдоскоп" жылы болды. Тәрбиешілер балаларға бет пен қолдың терісіне қалай дұрыс күтім жасау керектігі туралы айтып, денсаулық минутын өткізді. Осы тақырып бойынша тәрбиешілер балаларға қазақ тілінде жұмбақтар шешіп, "гүл мозаикасы"ойынын өткізді. Сондай – ақ, балалармен "бақытты жағдай"зияткерлік ойын-викторинасы өткізілді.
Содан кейін балалар тәрбиешілермен бірге дәрілік өсімдіктерді жинау үшін шалғынға аттанды.
Сегізінші күні" Қауіпсіздік бәрінен жоғары "станцияларында"жол жүру ережелерін біл және құрметте" ойыны өткізілді. Бұл ойында балалар жол ережелері, көлік түрлері, белгілер туралы айтып, жұмбақтар, шарадалар, ребустар,жол қозғалысы ережелері, Жаяу жүргіншілер мен көлік туралы білетін әндер айтты. Балаларға әр түрлі жағдайлар қойылды, олар қалай дұрыс істеу керектігін ойластырып, жауап беруі керек еді.
Қоғамдық көліктегі жүріс-тұрыс ережелері, сондай-ақ ЖКО-дан зардап шеккен адамға алғашқы көмек көрсету талқыланды. Содан кейін Құмдыкөл көліне шағын экскурсия ұйымдастырылды, онда балалар құмнан фигуралар жасады, соның ішінде жол қозғалысы ережелері мен көлік құралдары тақырыбына.
Тоғызыншы күн ертегілерге арналды. Балаларға "Репка"балалар ертегісін сахналау ойыны ұсынылды. Алдымен тәрбиешілер балалармен бірге осы ертегіні есіне алды, содан кейін рөлдерді өзара бөлісті. Ертегі көңілді және көңілді болды.
Оныншы күні - " қазына іздеуші күні "балаларға" тапқыр турист " ойыны ұсынылды, онда олар кеңестер мен тапсырмалар арқылы тәтті қазынаны табуға мәжбүр болды. Балалар ойынды" өте жақсы " орындап, тапқырлық пен тапқырлық танытты. Күн соңында тәрбиешілер "Соңғы кейіпкер"спорттық-ойын-сауық ойынын ұйымдастырды және өткізді.
Он бірінші күн өнер фестивалі деп жарияланды. Балалармен таланттар сайысы өткізілді. Балалар өлең айтып, ән айтып, би биледі. Өлеңдер мен әндер де қазақ тілінде айтылды. Байқаудан кейін балалар өз командасына аты мен ұранын ойлап, екі командаға бөлінді. Тәрбиешілер олар үшін "сіздің хоббиіңіз әлемі"тақырыбында жарыс ұйымдастырды. Олар асфальтқа сурет салды, бұтақтардан құлыптар салды, пантомиманың көмегімен әртүрлі жануарларды көрсетті, түрлі ойындар ойнады.
Бірінші маусымда әр түрлі жастағы балалар қатысты: 5-тен 11 жасқа дейін. Барлығы – 40 адам.
Өткізілген іс-шараларға барлық балалар белсенді қатысты. Ең белсенділері медальдармен марапатталды.
Балалар сауықтыру алаңында болған уақытта балалар достасып, бір-бірін жақсы білді, ал көбісі жаңа достар тапты. Бірге өткізген әр күн ұлдар мен қыздардың жадында ұзақ уақыт қалады.
Балаларды дамыту мен тәрбиелеудегі кешенді тәсілдің арқасында мектеп жанындағы алаңдағы тәрбие жұмысы барлық балалар ұжымының шығармашылық бастамасы мен көркемөнерпаздығы үшін үлкен мүмкіндіктер ашты, әр баланың жас, психологиялық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, қазіргі заманғы тұлғаның жан-жақты дамуына ықпал етті.